The New Me

is sharing the way how to reduce weight and live with healthy and wealthy life

Saturday, February 27, 2010

2 kaedah berjaya

ada 2 PRODUK yang telah berjaya mengurangkan berat badan saya. ada persamaan dan ada kelainan antara keduanya. kerana itu saya namakan ia sebagai easy way dan hard way. untuk memudahkannya saya buat perbandingan begini.

PERSAMAAN

1. kedua-dua produk menyuruh kurangkan makan kabohidrat kerana ia sumber lemak yang gagal menjadi tenaga
2. kedua-dua produk suruh minum sekurang-kurangnya 8 gelas air masak
3. kurangkan pengambilan gula
4. sekurang-kurangnya senaman ringan atau berjalan sekitar 30 minit sehari
5. lebihkan sayuran
6. kedua-duanya memiliki testimoni kejayaan sebelum ini

PERBEZAAN SD2 dan Produk XXXXXXX

SD2 perlu MAKAN 3 kali sehari
Produk XXXXXXX TAK BOLEH MAKAN makan apa2 3 jam sebelum dan 3 jam selepas ambil produk

SD2 KURANGkan kabohidrat dan gula, LEBIHKAN Protein dan FIBER
Produk XXXXXXX KURANGKAN kabohidrat, gula, PROTEIN

SD2 ambik produk 4 kali sehari
Produk XXXXXXX ambik 2 kali sehari

SD2 berperanan sebagai food SUPPLEMENT
Produk XXXXXXX lebih berfungsi sebagai food REPLACEMENT

SD2 masih meraikan waktu makan anda terutama dalam majlis tertentu
Produk XXXXXXX mencabar terutama ketika dalam majlis

SD2 sentiasa mendapat bimbingan, panduan dan tunjuk ajar dari UPLINE
Produk XXXXXXX Perlu berusaha sendiri

SD2 potensi bisnes, MLM
Produk XXXXXXX produk retail 2 peringkat

SD2 modal RM436 sebulan
Produk XXXXXXX modal RM450 sebulan

SD2 dengan "money back guarantee"
Produk XXXXXXX tanpa "money back guarantee"

KEBERHASILAN

SD2 saya telah berjaya mengurangkan 6 kg dan 4 inci pinggang dalam tempoh 3 minggu
Produk XXXXXXX saya telah berjaya mengurangkan berat 20 kg dan 6 inci dalam tempoh 4 bulan (sekitar 5 kg dan 1 1/2 inci sebulan)

APA YANG ANDA BOLEH MAKAN DENGAN SD2

1. Ayam
2. Daging
3. Seafood (ketam, udang, sotong dll)
4. telur
5. sayur-sayuran
6. buah terutamanya apple hijau dan belimbing

PERHATIAN
ingin saya tegaskan disini bahawa semua yang saya tuliskan ini adalah berdasarkan kepada pengalaman saya sendiri dalam mengguna dan mengamalkan produk ini semenjak bulan Ogos 2009 yang lepas.

1 comment:

azlane said...

salam... macam menarek utk ditry je. Produk xxx tuh, produk apa ye?